­

mojeSwietokrzyskie.pl

Wystartowaliśmy! Co prawda z małym opóźnieniem, ale jesteśmy na trasie! Przez kolejne 5 dni będziemy starać się publikować relacje z wyprawy w trybie on-line. Piszę postarmy się, bo zasięg internetu GSM w rejonach Górskich pozostawia wiele do życzenia. W tej chwili piszę z samochodu zaparkowanego na poboczu drogi, gdzieś koło Wołosatego ;-)

Sobota 29.06.2013

4.44 - Start sprzed klasztoru ss Berbardynek w Świętej Katarzynie. Celem jest oczywiście Łysica 612 m n.p.m. w Górach Świętokrzyskich. Od tej godziny liczymy upływający czas, który teraz biegnie nadzwyczaj szybko

DSC 2063

5.10 - ekipa "zdobywców" wbiegła na Łysicę

5.38 - schodzimy z do Św Katarzyny i po krótkiej przerwie ruszamy w kierunku Wołosatego, gdzie czeka na nas Tarnica - najwyższy szczyt Bieszczad

Po godzinie 11 docieramy do Wołosatego, gdzie po krótkim przygotowaniu ekipa piechurów rusza  w kierunku Tarnicy (1346 m n.p.m. Bieszczady).

11.48 - start na Tarnicę

DSC 2067

Zaraz po wyjściu na szlak zaczął padać deszcz, który zrobił ze szlaku ślizgawkę. Pomimo tak trudnych warunków, na szlaku spotkaliśmy wielu turystów.

12.58 - jesteśmy na Tarnicy

13.45 - jesteśmy spowrotem w Wołosatych i szykujemy się w dalszą drogę. Niestety deszcz nie ułatwia jazdy po krętych serpentynach. Na szczęście za kierownicą siedzi Jarek i wszytko jest OK.

Więcej zdjęć z Tarnicy

W czasie naszej podróży z Bieszczad w Beskid Niski, ekipa paralotniarzy w osobie Krzyśka oblatała Lackową.

Następnym punktem jest Lackowa w Beskidzie Niskim (997 m n.p.m.). Po długiej jeździe z Bieszczad docieramy do miejscowości Izby u podnóża Lackowej.

18.12 - wyruszamy na szlak

19.10 - jesteśmy na szczycie

Droga na Lackową dała troszkę w kość wchodzącym - była bardzo błotnista, a samo podejście pod szczyt było bardzo strome.

Zdjęcia z Lackowej

Już po zmroku dojechaliśmy do Obidzy, skąd wchodziliśmy na Radziejową - najwyższą górę w Beskidzie Sądeckim (1262 m n.p.m.).

22.28 - start

23.43 - jesteśmy na szczycie

Jak poprzednio, wejście na szczyt utrudniała śliska nawierzchnia oraz dodatkowo gęsta mgła.

Więcej zdjęć z Radziejowej.

Ze szczytu zeszliśmu o godzinie 0.55, więc na tej górze zakończymy relację z dnia pierwszego naszej wyprawy. Niestety nie mogliśmy wziąć kapieli i położyć się do łóżek bo... jechaliśmy na Wysoką w Pieninach. Ale o Wysokiej napiszemy w relacji z dnia drugiego :-).

Zdjęcia: mojeSwietokrzyskie.pl, Robert Stachyra - robertstachyra.eu, Mateusz Ferenc, Bartek Stachyra, Krzysztof Szczygieł, Jarosław Zięba

Dzień drugi wyprawy - kliknij

Asia
Śledzimy z zapartym tchem i cieszymy się, że jest już sygnał z internetu! Kibicujemy i życzymy powodzenia!

P.S. A swoją drogą jaka przystojna ta męska ekipasmile

Ania
I to się nazywa relacja na żywo! Będę zaglądać systematycznie.
Ale czy nasi śmiałkowie nie za dużo pozują do zdjęć? Lepiej niech maszerują, żeby nie tracić cennych minut, a fotki w ruchu.

Ania powiedział :
I to się nazywa relacja na żywo! Będę zaglądać systematycznie.

Proszę mi uwierzyć, żeby sobie popozować do zdjęć to najpierw muszą się solidnie nachodzić smile
pozdrawiam

Irmina
Cieszymy się, że już kilka szczytów za wami. Życzymy dobrej pogody., wspaniałej formy piechurom i wszystkiego sprzyjającego.
Panie Bartoszu, więcej uśmiechu na zdjęciach smile
Powodzenia!

Ania
No, teraz to mi szczęka opadła. Nie ma lekko na tej wyprawie - co góra, to inne warunki i wcale nie łatwe. Podziwiam chłopaków i już teraz rozumiem, po co pozują - mają chwilę na odpoczynek.
Relacja bardzo dobra, ciągle zaglądam, żeby zobaczyć, co nowego.
Proszę przekazać zdobywcom, że grupa Łazików trzyma kciuki i życzy powodzenia.

Warto zobaczyć

Ostatnie komentarze

Michał
1 miesiąc 19 dni

It is true. I'm sorry. We know that THE JEWS WERE KILEED THERE. I am working in this place now. We know history of this place

6 miesięcy 27 dni

Czyli jednak ktoś czyta... :-) Dziękuję za zwrócenie uwagi. Poprawiłem. Pozdrawiam

Marek
6 miesięcy 28 dni

Proszę poprawić rok w tytule!!!